Klantenservice
Hoe kan ik contact opnemen?
We proberen u online zo goed mogelijk te helpen. Op deze pagina vindt u alles over bestellen, betalen, retouren en klachten. Mocht u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
Op onze contactpagina vindt u al onze gegevens.
Veelgestelde vragen over CBD
Heeft u vragen over CDB olie en het gebruik hiervan?
Grote kans dat u het antwoord hier vindt! We hebben een pagina met antwoorden op veelgestelde vragen over CBD olie van PUUR CBD.
Bestellen
Producten van PUUR CBD kunt u bestellen in onze webshop. Onder “Alle Producten” vindt u ons complete assortiment.
Als u problemen ondervindt tijdens het bestelproces dan helpen we u graag op weg.
Op onze contactpagina vind u al onze gegevens.
Betalen
U kunt in onze webshop op de volgende manieren betalen:
– iDEAL
– Sofort Banking
– Bancontact / Mister Cash
– Rembours (Post NL)
Retourneren
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier ( zie einde algemene voorwaarden).
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Klachten
We stellen onze producten met de grootst mogelijke zorg samen.
Mocht het desondanks voorkomen dat u niet tevreden bent over het product dat u heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Houdt uw bestelgegevens bij de hand, we kunnen u dan sneller en beter van dienst zijn. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Een klacht indienen kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze gegevens:
PUUR CBD
Tuinbouwwijk 14
9665 NP Oude Pekela
Nederland
Telefoon: 06-50 43 82 79
(bereikbaar tussen 17-19 uur)
Email: info@puurcbd.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Puur CBD bij is aangesloten.